Tusen takk for 3 kjekke dager på Sola HK håndballskole! – Sola

Tusen takk for 3 kjekke dager på Sola HK håndballskole!

3 kjekke dager på Sola HK håndballskole er over.

Rett i underkant av 70 barn i alderen 8 – 13 har hatt 12 håndballøkter i Åsenhallen, hvor det har vært en blanding av både lek, stafett, tekniske ferdigheter og spill.

A-laget og rekruttlaget var instruktører, til stor begeistring hos de unge håndballspillerne.

På grunn av koronarestriksjoner var alle deltakere delt i 4 ulike grupper, inndelt etter alder. Allikevel fikk alle gruppene være med på øvelser innen kast og mottak, pådrag, koordinasjon, balanse, finter, forsvarsspill og spill.

Med hjelp av flott dugnadshjelp fikk de god brødmat til lunsj mandag og tirsdag, før vi avsluttet med pizza fra Pizzabakeren Sola på onsdagen. Ingen tvil om at det falt i smak! 🙂

Håndballskolen viser at det finnes mange gode talenter i vår håndballregion, så det er bare å glede seg til årene fremover.

Vi takker for 3 fine dager sammen i Åsenhallen – og håper vi ser mange igjen i vinterferien på Sandnes Sparebank Håndballskole 1 – 3 mars 2021.