Tre spiller blir ikke å finne i Sola HK drakt fra neste sesong – Sola

Tre spiller blir ikke å finne i Sola HK drakt fra neste sesong

Sola HK kan bekrefte at tre spillere ikke spiller for klubben fra kommende sesong. Dette gjelder Sunniva Selland, Malin Holta og Sherin Obaidli.

Sunniva Selland
 Kom fra Ålgård i 2010. Sunniva har snart hatt 6 flotte sesonger i klubben og har utviklet seg veldig mye. Hun har vært sentral i flere av de sesongene hun har vært i klubben. I sesongen 13/14 scoret hun hele 138 mål i 1 div.

Malin Holta
 Kom fra Randaberg i 2009, og har med unntak av ett år i Stabæk spilt i klubben. Malin har i begge periodene for klubben hatt en fantastisk utvikling. Hun var en de sentrale i klubbens comeback i Grundigligaen dette året og har levert en solid prestasjon også i år. Ligger an til å bli ligaens toppscorer.

Sherin Obaidli
 Kom til Sola HK for tre sesonger siden. Da som bakspiller. Har blitt omskolert til linjespiller hvor hun har hatt en veldig bra utvikling. Har vært sentral i både forsvar og angrep. Hatt tre gode år i klubben og reiser herfra som en bedre håndballspiller.

Klubben er særdeles glad for innsatsen alle tre spillerne har hatt og ønsker dem lykke til videre, og kanskje også på gjensyn.
Sola HK er i full gang med å sette sammen ett sterkt og godt lag for kommende sesong. Vi har nådd delmålet og er sikret videre spill i Grundigligaen. Nå jobbes det for å ta en av sluttspillplassene. Vi var ikke spådd de store mulighetene før sesongen og er derfor meget stolt over prestasjonen klubben og spillerne har gjort.