Tre kamper – seks poeng – Sola
Jubelscener i Åsenhallen fra det første oppgjøret denne sesongen

Tre kamper – seks poeng

Ny jubel på hjemmebane etter syvmålsseier over Viking TIF! Likevel var det en misfornøyd gjeng som gikk i garderoben..

Søndag ettermiddag var det bergenserne Viking TIF som gjestet Åsenhallen. De måtte se seg slått 27-20. Les hva Solabladet skriver etter kampen.

– Vi vant på en dårlig dag, uttaler hovedtrener Knut Ove Joa til RA. Sola HK var misfornøyde etter kampen. Oppvisningen på bortebane mot Levanger forrige helg var langt bedre enn prestasjonen på hjemmebane.

Laget har endel å jobbe med fremover. Målet er at prestasjonene skal være jevne og på høyt nivå i hver kamp videre i sesongen.

Førstkommende søndag er det Flint Tønsberg som skal kjenne på hvordan det er å møte et heltent Sola-lag. Kampen spilles på bortebane, i Slagenhallen.

Selv på en dårlig dag ble det to nye og viktige poeng til oss, og foreløpig er vi ubeseiret i 1.divisjon. Se tabellen her.

Laget mot Viking TIF: Amalie Frøland, Kimberley Bleivik, Marianne Klepp Andersen (2), Heidi Samuelsen (1), Silje Stangeland (2), Malene Folkvord (3), Sherin Obaidli (6), Malin Holta (5), Therese Nordbø (1), Sunniva Selland (7), Kristiane Knutsen, Sara A. Svarstad, Ida M. Lerøy, Veronica Berntsen, Mona Fosseli Ågotnes