Tre 05 – debutanter i dagens tropp mot Randesund. – Sola

Tre 05 – debutanter i dagens tropp mot Randesund.

Laget er allerede i bussen, på vei ned mot Kristiansand for 3. runde i NM mot Randesund.

I bussen er det med hele tre debutanter I kveldens kamptropp, alle født i 2005.

Det gror godt i egne rekker i Sola HK, og da det førstkommende helg skal spilles kvalifisering til Lerøyserien har alle rekruttspillerne trent i egen gruppe.

Ekstra kjekt er det derfor at det har det åpnet seg en mulighet for tre 05-jenter å få være med A-laget på NM-kamp. De viser stor treningsvilje og god innsats på trening, som nå gir en belønning i å være i kampen mot Randesund.

De skal igjen ta med den erfaringen de får i kveld, tilbake til sitt eget lag, og inn mot sin Bring kvalikk.

Vi gleder oss til match.

Ina Jåtten, Anne Malin Antonsen og Thea Kristensen er spente debutanter som er med i dagens kamptropp mot Randesund. De spiller normalt på Sola J05.