Torsdag 7. september kl. 10:00 åpner billettsalget til Sola – Vipers – Sola

Torsdag 7. september kl. 10:00 åpner billettsalget til Sola – Vipers

En av sesongens definitive godbiter i Åsenhallen er når verdens beste klubb-lag Vipers kommer på besøk. De regjerende Champions League mestrene kommer til Sola, onsdag 20. september, og i morgen – torsdag 7. september kl. 10:00 åpner billettsalget.

Vi gleder oss til å fylle Åsenhallen med dere på tribunen.
Laget er klar for å gi dem kamp på banen, vi skal vinne kampen på tribunen og heie de frem!

Billettsalget starter torsdag 7. september klokken 10:00 i Sola HK appen, eller på nett solah.woow.no

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å se to av Norges beste håndball-lag.

Kampstart er klokken 18:15, og døren åpner en time før. NorEngros cafe vil være åpen.

Slik sikrer du deg billett til kampen

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no.
Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

PRISER:

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser. Det er ikke klubb-billetter til denne kampen.

Voksen: kr. 180,-
Honnør: kr. 125,-
Barn/student: kr. 95,-

Familie-billetter (med rabattert pris):
Familie-billett (1 voksen + 1 barn): 250,-
Familie-billett (1 voksen + 2 barn): 350,-