Tøff bortekamp venter – Sola

Tøff bortekamp venter

Storhamar var ett av lagene vi møtte flest ganger i løpet av fjorårssesongen. Hele 6 kamper spilte vi mot Hamar-laget, som endte med 1 uavgjort, 2 tap og 3 seire. Nå er det klart for sesongens første oppgjør, og det blir en tøff bortekamp.

Storhamar har startet sesongen bra, og står med 8 seire og ett tap mot Vipers. Til nå er de også laget som har sluppet inn minst mål, så det er ingen tvil om at vi må være 100% påskrudd og skjerpet når vi kommer til våre skudd sjanser søndag.

Sola reiser østover med tilnærmet full tropp, og forberedelsene er som alltid grundige og gjennomført. Nå tar vi med oss den gode følelsen og selvtilliten etter onsdagens gode kamp mot Molde, og det blir igjen viktig å fortsette vårt gode spill defensivt og gi alt i angrepsspillet.

Se kampen på TV2 Sport 2

Kampstart søndag er klokken 19:15, og du kan følge sendingen på TV2 Sport 2 fra klokken 19:00.

Trykk her for å komme direkte til kampen.