To poeng mot Gjerpen – Sola
Sherin Obaidli har tidligere spilt i gult og sort.

To poeng mot Gjerpen

Søndag kveld gjestet de rødkledde Åsenhallen, men fikk ingen poeng med seg hjem.

Stillingen ble til slutt 30-26. Dermed er Sola ubeseiret og inntok 2.plassen bak Molde etter fem spilte kamper.

Vi starter i 3-2-1-formasjon,  noe vi ikke lykkes med og Gjerpen får en god start på kampen. Etter justering til flatt forsvar, 6-0, får vi tak på kampen og snur kampbilde før pausesignalet lyder, da er sifrene 15-12.

Videre kontrollerer vi inn til seier, med spesielt fire goalgettere i Sherin, Malin, Silje og Heidi. Nye og viktige to poeng sankes, selv om Sola fortsatt har mye å jobbe med frem mot kampen på Østlandet førstkommende søndag mot Bækkelaget.

Laget mot Gjerpen: Malin Holta 8, Therese Neverdahl Nordbø, Sara A. Svarstad, Mona Fosseli Ågotnes, Kimberley Bleivik, Heidi Samuelsen 7, Sherin Obaidli 6, Sunniva Selland 3, Malene Folkvord, Silje Stangeland 5, Veronica Berntsen, Ida Marie Lerøy, Marianne Klepp Andersen 1, Amalie Frøland

Les mer om kampen her: Solabladet , Rogalands Avis

Se tabell og øvrige resultater her.