Tirsdag tar vi ett Krafttak mot kreft – Sola

Tirsdag tar vi ett Krafttak mot kreft

Både på hjemmekampen tirsdag mot Vipers, og søndagens kvartfinale i Europaligaen vil Kreftforeningen være synlig med stand på kamp. Sola HK har ved flere anledninger deltatt i Kreftforeningens viktige arbeid, og vi ønsker også å bidra til årets aksjon.

I årets aksjon går pengene til forskning på kreft med spredning. 1 av 3 vil oppleve å få kreft før vi fyller 75 år, og på grunn av kreftforskning er det flere som overlever og lever lenger med kreft. Antall mennesker som får kreft de nærmeste årene vil øke kraftig, og behovet for kreftforskning er større enn noen gang.

I fjor delte Kreftforeningen ut 240 millioner kroner til livsviktig forskning.

Vi håper alle i Solafamilien er med å bidra til en viktig sak!

Vi oppfordrer alle til å være med å støtte denne saken som rammer så mange av oss.

Dere som ønsker, kan gi et beløp på VIPPS-nummer 491071, og husk å besøke standen til Kreftforeningen på kamp.