Til helgen spiller Sola U-20 NM Junior i Åsenhallen – Sola

Til helgen spiller Sola U-20 NM Junior i Åsenhallen

Sist helg spilte våre rekrutter kvalifisering til LERØY-serien, og kunne søndag feire at de var videre etter tre imponerende seire mot Son, Kristiansand og Bamble.

Denne helgen er laget klar for innledende kamper i NM Junior, hvor de skal møte Nordstrand.

GRATIS INNGANG – TA TUREN TIL ÅSENHALLEN PÅ LØRDAG!

Kampene skal spilles lørdag 18. september i Åsenhallen.
Det vil være gratis inngang og åpen kiosk.

Lagene møter hverandre to ganger i løpet av lørdagen, med kamptidspunkt henholdsvis klokken 11:00 og 15:00.

Vi håper flest mulig kommer på kamp, og heier jentene frem til nye seire – denne gang i NM Junior.
Etter helgens kamper vil neste runde være 1/8 dels finale, (4. runde) vil bli trukket.

Alle som kommer må registrere seg med QR kode i døren, grunnet eventuell smittesporing.

Imponerende laginnsats sist helg i LERØY-kvalifisering, denne helgen spiller Sola U-20 NM Junior. Foto: @solarekrutt/Instagram