Nå skal vi spille for kvartfinale plass i NM – Sola

Nå skal vi spille for kvartfinale plass i NM

Tirsdag venter nok en tur til Åsane Arena. Denne gang er det ikke poeng å hente, men vi skal gå for seier for å gå videre til kvartfinale i NM.

Det er kun seks dager siden Tertnes og Sola møttes i REMA 1000 ligaen, i det som ble en tøff kamp og som Sola gikk seirende ut av til sist med sifrene 24-32.

Nå er det åttedelsfinale i NM som gjelder, og ny kampplan og taktikk er lagt. Vi vet at det venter nok en vanskelig kamp på bortebane, og må være 100% skjerpet og påskrudd når dommerne blåser i gang kampen.

Sist sesong røk laget fra Bergen ut i åttedelsfinalen, etter ettmålstap mot naborival Fana. Det er med andre ord en motivert spillergruppe som møter oss i Åsane Arena tirsdag. På vår side ønsker vi igjen å gi alt for å få muligheten til et nytt Final8 i Arendal i februar. Det laget som tar seieren i morgen vil gå til kvartfinale i NM.

Kampen sendes på MyGame

Avkast i åttedelsfinalen er klokken 18:30 tirsdag 24. oktober.
NM kampen sendes på MyGame (krever abonnement) og den kan du se her.

De andre kampene som spilles i åttedelsfinalene er:

Mandag 23.10Molde – Gjerpen
Tirsdag 24.10Aker – Oppsal