Tatt ut på rekruttlandslaget – Sola

Tatt ut på rekruttlandslaget

Nina Stokland har hatt en god sesong, og er tatt ut på rekrutteringslandslaget. De skal ha samling i Sandefjord fra 29.mai til 3.juni

– Dette blir veldig gøy. Det er kjekt å bli lagt merke til, samtidig som en føler at en får litt igjen for innsatsen, smiler Nina.

Det er første gang hun har blitt tatt ut på samling med rekruttlandslaget, og hun forteller at det kom som en overraskelse.

– Jeg hadde ikke fått noen indikasjoner på forhånd, så det ble en gledelig overraskelse, forteller Nina.

Hun har ikke forhåpninger om å være med i A-troppen, men synes det er spennende å få bli med på samling.

– Jeg gleder meg masse, og det blir kjekt å treffe igjen en del av spillerne som jeg kjenner fra før. Men det blir nok hardt, ler Nina.

Hun tror grunnen til at hun blir vist denne tilliten er at hun har hatt en bra sesong, og har klart å holde jevnt nivå ut hele sesongen. Rekruttlandslaget er reserver for spillerne på A-laget, og vil få muligheten til å være med på samling til Algarve hvis noen av A-landslagsspillerne trekker seg.

– Jeg tar det som det kommer. Det er kjekt å få være med på denne samlingen, så får jeg ta en samling om gangen, avslutter Nina.