Takk for kjekke dager sammen på LYSE håndballskole! – Sola

Takk for kjekke dager sammen på LYSE håndballskole!

Høstferie betyr LYSE håndballskole i Åsenhallen
60 håndballglade unger i alderen fra 8 – 14 år deltok på 3 kjekke dager, hvor A-laget samt rekruttlaget var instruktører.

Vår gode samarbeidspartner LYSE stilte med flotte trenings T-skjorter til alle barna. Som alltid er det veldig kjekt å se så mange fremadstormende håndballstjerner i aksjon, og ekstra kjekt at 12 lokale klubber var representert på skolen.

Øktene de deltok på var varierte, med totalt 4 treningsøkter pr. dag, lunsj og 2 gode pauser hvor de har fått fylt på energi med frukt. Øktene har hatt fokus på tekniske øvelser, styrke og skuddtrening.

Siste dagen ble avsluttet tradisjonen tro med lunsj fra Pizzabakeren, og internkamper i siste økt.

Vi takker alle de unge håndballspillerne for utrolige kjekke dager sammen på LYSE håndballskole!