Takk for kjekke dager på Den Gule Banken håndballskole – Sola

Takk for kjekke dager på Den Gule Banken håndballskole

Håndball er gøy! Uansett hvilket årstrinn man er, hvilken kamp eller trening man deltar på, eller i hvilken serie og liga man spiller. Nå i vinterferien arrangerte vi "Den Gule Banken Håndballskole" for 80 barn mellom 8-14 år.

Søndag tok Sola klubbens andre NM-sølv i Final8 i Arendal, etter tap mot Vipers i cupfinalen.
Mandag morgen var A-lags spillerne samt spillere på rekrutt laget klare for tre dager med håndballskole i Åsenhallen.

Med fire økter til dagen, med alt fra teknikk-trening, styrke, spill og finte-trening har vi sammen hatt tre kjekke dager på Sola.

Vi er regionens kvinnelag i håndball, og da er det ekstra kjekt at hele 16 klubber var representert på deltakerlisten, fra Åkra i nord til Bjerkreim i sør.

Tusen takk for god innsats og masse treningsvilje!
Vi har kost oss - og håper at regionens unge håndballspillere også har hatt det kjekt på håndballskolen.