Ta med laget ditt på Europaliga-kamp og vinn besøk av Sola! – Sola

Ta med laget ditt på Europaliga-kamp og vinn besøk av Sola!

På førstkommende søndag 22. januar møter vi ungarske DVSC Schaeffler i Stavanger Idrettshall i Europaligaen. Nå kan du og ditt lag kjøpe rabatterte klubb-billetter, og være med i heia-konkurranse! Vinnerlaget vinner besøk av noen elitespillere fra Sola på deres trening.

Ingenting er kjekkere enn når håndball-lag fra regionen tar turen på kamp for å heie oss frem til nye seire. Nå vil vi ha DEG og ditt lag på kamp, når vi skal måle krefter i ny kamp på hjemmebane i Europaligaen.

Kom i egne klubb-drakter, og hei dere hese fra tribunen!
Vi kårer et vinnerlag som i etterkant får besøk av noen av spillerne på Sola på deres egen håndball-trening.

Kjøp rabatterte klubb-billetter til ditt lag!

Vi vil lage håndballfest med mange lag fra forskjellige klubber i regionen 😊

Håndball-lag får nå tilbud om å kjøpe klubb-billetter til kun kr. 50,- pr. stk. til denne kampen. (ord. pris er 150,-/75,-)

Send en e-post til siri@sola-hk.no for å få tilsendt rabattkode og mer informasjon hvordan du sikrer deg klubb-billetter til søndagens kamp!

På søndag vil vi at du og håndball-laget ditt heier på oss fra tribunen! Foto: Kenneth McDowell