Støtt oss med din Grasrotandel! – Sola

Støtt oss med din Grasrotandel!

Grasrotandelen ble lansert 1. mars 2009. Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 7 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går syv kroner til din grasrotmottaker. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres!

Ved spill på Multix, Instaspill og Oddsen er Grasrotandelen 14 prosent av spillinnsatsen etter fratrekk for gevinster. Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd og Belago.

Neste gang du er hos tippekommisjonær kan du be om å bli registrert som grasrotgiver for Sola Håndball. Be din kommisjonær søke Sola på sin terminal, så vil man finne Sola Håndball for registrering. Organisasjonsnummeret til Sola Håndball er 971431105.

Det er viktig å merke seg at dette koster deg ikke noe. 7 % av din spilleinnsats vil uansett gå til en frivillig organisasjon, men ved å registrere favorittklubben din sørger du for ekstra inntekter til Sola håndball.

Støtt oss med din Grasrotandel!