Quality Airport Hotel Stavanger – Sola

Antall hotellrom:
273 stk – 394 senger

Quality Airport Hotel Stavanger har 18 møterom som kan romme opptil 950 personer. Her kan man holde alt fra styremøter til større konferanser og banketter. Alle våre møterom har det siste av tekniske løsninger for å sikre en vellykket konferanse.

Beliggenhet
Hotellets sentrale beliggenhet med kort vei til Stavanger Lufthavn, Stavanger sentrum, Forus, Tananger og Sandnes gjør hotellet til et fornuftig alternativ for både konferanser og en avslappende helg. Kort avstand til sjarmerende Solastranden, Kvadrat Kjøpesenter, Flyhistorisk Museum, Arkeologisk Museum, Solastranden Golfklubb og Viking Stadion gjør det til et populært alternativ for forretningsreisende så vel som feriegjester.

Brasserie X
Restaurantkonseptet Brasserie X kombinerer franske brasserietradisjoner med nordisk kvalitetsmat, med en matfilosofi som bygger på gode, ukompliserte og smaksrike måltider laget fra bunnen av.

Q-Zone
Q-Zone er den sosiale møteplassen hvor gjester kan samles og ha en gøyal kveld. Det er åpent hele døgnet. Her kan man omgås med familie, venner og kollegaer i alle aldre med shuffleboard og foosball. Ta kontakt med en av våre servicehelter for å låne gratis utstyr. Baren er åpen for salg av drikke og snacks.

Søndagsbuffet
Vår fantastiske søndagsbuffet er godt omtalt i nærområdet. Hver søndag mellom kl. 12.00 – 17.00 har vi et stort buffetutvalg. Vi disker opp med både kalde og varme retter, samt frukt- og dessertbuffet. I tillegg har vi alltid et lekerom åpent til barna med aktiviteter, film og spill. Søndagsbuffeten på Quality Airport Hotel Stavanger er et herlig sted å starte en familietradisjon.

Kontaktperson:
Anita G. Hebnes