Søndag spilles 3. runde i NM i Bergen – Sola

Søndag spilles 3. runde i NM i Bergen

En soleklar 30 målsseier mot SIF i runde 2, nå venter 3. runde i NM i Stemmemyren Idrettshall førstkommende søndag. Motstander er en klubb med navn vi kjenner godt igjen fra REMA 1000 ligaen. Men denne gang er det Tertnes Idrettslag, som til daglig spiller i 2. divisjon som blir neste hinder på veien videre i NM.

Vi møter nok et lag fra 2. divisjon i 3. runde. Som da vi møtte SIF er det en kamp vi skal vinne, med den divisjons forskjellen det er. Laget og apparatet rundt skal ha stort fokus på å få til en god kamp, hvor vi skal ha god prestasjon slik at vi får en bra opplevelse inn mot den viktige kampen mot Molde lørdag 24. september.

Steffen Stegavik

Laget setter seg på buss retning Bergen søndag morgen, med en klar plan for videre avansement.

Er du i Bergen – ta turen på kamp!

Kampen spilles i Stemmemyren Idrettshall, kampstart er klokken 15:00 søndag 18. september.
Billetter kan man kjøpe i døren:

Voksne: kr. 50,-
Barn: Fri inngang

Veien videre i NM for kvinner

I 3. runde skal alle kamper være ferdigspilt innen onsdag 21. september. Mandag 26. september vil det være trekning i forhold til kampene som skal spilles i åttendelsfinalene, og hvem som får hjemmebane.

Åttedelsfinale: spilles 19.10
Kvartfinale: spilles 07.12