Søndag 19. februar er det klart for Bring-runde på hjemmebane – Sola

Søndag 19. februar er det klart for Bring-runde på hjemmebane

Tredje runde i Bringserien står for tur for 16 åringene - og denne gang skal runden spilles på hjemmebane i Åsenhallen søndag 19.februar.

Vi tar imot Åsane fra Bergen og våre naboer SIF fra Stavanger - og dette blir vår tøffeste runde i landsserien så lang.

Åsane er ett av topplagene i Bergen og er i skrivende stund ubeseiret i hjemlig toppserie i Bergensregionen. De kommer til Åsenhallen med 2 seire av 4 kamper til nå i Bringserien.

Våre naboer SIF står likt som Sola med 4/4 seiere til nå – samtidig som de er den store favoritten blant alle deltakende lag – som laget som kan vinne Bringserien 22/23.

Dermed blir kampene søndag 19.februar av det meget utfordrende slaget for Sola – så her gjelder det å «ha dagen», stille forberedt og håpe på friske og raske Solajenter i gult som kan gjøre en god prestasjon.

Kampene spilles som følger i Åsenhallen A:

Kl. 10:00 SIF – Sola

Kl. 14:00     Åsane – SIF

Kl. 18:00     Sola – Åsane

Billetter kjøpes i døren, og betales med VIPPS.
Pris: kroner 70,- for hele dagen for voksne. Barn under 18 år går inn gratis.

Kampene blir streamet på Solid sport.