Solaspillere klare for landslagsamlinger! – Sola

Solaspillere klare for landslagsamlinger!

Hele 5 Solaspillere er klare for samlinger med landslag!

3 av våre Solajenter er tatt ut til landslagssamlinger i november, og Camilla Herrem er med i troppen som reiser til VM i Japan!

I tillegg er klubben også representert på Guttelandslaget (LM04) – hvor Andreas Hansen Oftedal er tatt ut til samling i Skien 18. – 24. november.

Foto: Kenneth McDowell

Johanna Fossum og Maren Eriksen Langø er tatt ut i troppen til U-jentene (LK02), som skal samles i Hønefoss 18. – 24. november. Samlingen avsluttes med ScandIbericoturneringen i Hønefoss fra 22. – 24. november, hvor de møter Spania, Portugal og Sverige.

Foto: Kenneth McDowell

Juniorjentene (LK00) møtes til samling og turnering i Siofok i Ungarn 18. – 24. november. Kristina Sirum Novak er en av spillerne som er tatt ut – og LK00 møter Danmark, Romania og Ungarn.

Foto: Kenneth McDowell

Camilla Herrem er igjen en av de utvalgte som skal representere Norge i VM i Japan. Landslaget skal ha precamp i Fukuoka 18. – 27. november og spiller første VM-kamp 30. november.

For mer informasjon om VM trykk her.

Vi gratulerer og ønsker alle lykke til!