Sola klar for ellevill håndballfest og NM til helgen – Sola

Sola klar for ellevill håndballfest og NM til helgen

Denne helgen samles en stor del av håndball-familien og mange håndball-entusiaster i Stavanger. Hele 118 lag skal gjennom tre dager kjempe om den gjeve tittelen Norgesmester i klassene Jenter 33, Jenter 40, Jenter 45, Jenter 50, Gutter 33, Gutter 40, Gutter 45, Gutter 50 og Gutter 60.

Veteran NM er en årlig og viktig tradisjon for mange håndball veteraner og tidligere proffspillere. Og det er litt av ett arrangement som arrangeres når ca. 1300 spillere skal møtes til kamp på 13 ulike spilleflater i regionen.

Sola stiller sterkt!

Som tidligere år er selvsagt også Sola representert i årets Veteran NM. Klubben stiller lag både i Jenter 40 og i Jenter 50,

Jenter 40 møter Langhus, Junkeren, Åsane og Oppegård i innledende puljespill. For kampoppsett se her.
Jenter 50 er i pulje med Alta IF, Jardar, Oppegård og Tertnes. For kampoppsett se her.

I tillegg til kamper vil det også gjennom helgen bli arrangert flere sosiale sammenkomster, blant annet «Bli kjent fest» og ikke minst en flott bankett lørdag kveld.

Vi oppfordrer alle til å ta turen for å heie Sola frem, og ønsker alle spillere og lagledere masse lykke til under helgens NM.