Permitteringer Sola HK – Sola

Permitteringer Sola HK

Som alle rundt oss rammes også Sola HK av situasjonen rundt koronaepidemi og smittefare. Spillere, trenere og administrasjonen i Sola HK vil fra 1. april bli permittert som følge av at alle klubbens aktiviteter er innstilt på ubestemt tid.

Permitteringsvarsel er sendt ut til alle berørte torsdag 26. mars.

Styret har besluttet å permittere administrasjonen 70 %, slik at klubben vil kunne være operativ for å fatte nødvendige beslutninger og iverksette de oppgaver som kreves i denne perioden. Spillere og trenere er permittert 100 %.

For Sola HK er denne situasjonen like uvirkelig som for alle andre. Vi vet at mange både i Solafamilien og i håndballfamilien savner felles treningsøkter og ikke minst håndball!

Det vi vet er at vi SKAL spille håndball igjen, vi vet bare ikke helt når. Men vi ser veldig fram til at våre aktiviteter kommer i gang igjen!

#sammenforSola #solahk