Sola HK inviterer til håndballfest og Bringrunde 1. desember! – Sola

Sola HK inviterer til håndballfest og Bringrunde 1. desember!

Søndag 1. desember er det klart for 1. runde i Bringserien 2019/2020.
Sola HK skal arrangere 1. runde hjemme i Åsenhallen, og inviterer alle håndballglade i regionen til håndballfest!

Solalaget har hatt en god start på sesongen til nå, og gleder seg til å måle krefter med andre nasjonale J16 lag. Laget møter Bergen og Charlottenlund til kamp i 1. runde.

Kamptidspunktene i Åsenhallen A søndag 1. desember er som følger:
Klokken 10:00      Bergen – Sola
Klokken 13:00      Charlottenlund – Bergen
Klokken 16:00      Sola – Charlottenlund

Hovedtrener Kjetil Ellertsen har følgende å si om kampene som skal spilles

Vi forventer 2 tøffe kamper med fullt trøkk fra første sekund! Både trenerteamet og jentene håper på at mange tar turen for å støtte oss fra tribunen!

Billettpriser:
Voksne (17 år og oppover):        100,-
Barn/ungdom under 16 år:          50,-

Barn/ungdom under 16 år som kommer i klubbdrakt har gratis adgang. Billetter kjøpes i døren i Åsenhallen, og gjelder for hele dagen.

Selvsagt vil det være åpen kiosk med salg av mat og drikke – vi minner om at cafeen i Åsenhallen er kontantfri. Man kan benytte VIPPS og bankkort.

Ta med dere flagg og bjeller – og vær med på å heie Sola J16 frem til seier!