Sola Håndball søker etter eventkoordinator i 60 % stilling – Sola

Sola Håndball søker etter eventkoordinator i 60 % stilling

Sola Håndball har de siste årene hatt en god utvikling på flere områder, med fantastiske resultater både for elite og bredde. En skikkelig solskinn historie☀️

Nå vil klubben utvikle seg videre, og søker nå etter deg som ønsker å ta del i neste steg i klubbutviklingen som eventkoordinator. Rollen er bred og variert, og innebærer blant annet videreutvikling av klubben, bygge opp nye konsepter for å generere inntekter på klubben, uavhengige av det sportslige, videreutvikle eksisterende arrangement som f.eks Solamessen og planlegging og gjennomføring av arrangement. Her får du mulighet til å jobbe på tvers av bredde og elite i klubben.

Jobben vil i utgangspunktet være i en 60 % stilling, men det er store muligheter for den rette kandidaten til å bygge den opp til 100 % på sikt. Stillingen kan f.eks passe godt for deg som ønsker å kombinere studier med relevant arbeid.

Arbeidet vil blant annet innebære:

• Planlegging og gjennomføring av nye inntektsmuligheter uavhengig av sport
  • Koordinering på tvers av sponsorer/kunder/samarbeidspartnere
  • Planlegging, gjennomføring, ansvar for arrangement i regi klubben (eks. Solamessen, håndballskoler)
  • Videreutvikle arrangementer i breddeavdelingen
  • Administrative oppgaver tilknyttet bredde og elite
  • Aktiviteter for barn- og ungdom

Er du den vi ser etter?
Trykk her for mer informasjon og registrer din interesse.