Snart kan du sikre deg ditt sesongkort for sesongen 23/24! – Sola

Snart kan du sikre deg ditt sesongkort for sesongen 23/24!

Forhåndssalget for tidligere sesongkort-innehavere er i gang, og de har forkjøpsrett frem til torsdag 22. juni klokken 12. Fra samme dato klokken 12:05 åpner vi ordinært sesongkort-salg, og du kan sikre deg ditt sesongkort til en ny og spennende Sola-sesong.

De med sesongkort i fjor har forkjøpsrett på samme sete som dere har hatt. Når forkjøpsretten går ut vil alle setene som ikke er kjøpt fristilles, og være tilgjengelig for salg i Sola HK appen og på nett.

Vi vil ha DEG med på tribunen for å skape nye fantastiske håndball-øyeblikk sammen!

Flere kamper inkludert i sesongkortet neste sesong

Antall lag i REMA 1000 ligaen er fra neste økt til 14 lag. Det betyr at 13 hjemmekamper i grunnserien er inkludert i sesongkortet. I tillegg vil det fra neste sesong også inkludere eventuelle hjemmekamper i NM.

Europakamper og eventuelle sluttspill kamper vil ikke være inkludert i sesongkortet.

Viktig:
Sesongkortet er ikke refunderbart. Om man selv er forhindret fra å gå på en kamp kan man videresende sesongkort-billetten til en annen slik at de får muligheten til å oppleve verdens beste lagidrett.

Priser sesongkort 2023/2024

Sesongkort voksen 1850,-
Sesongkort barn/student900,-
Sesongkort honnør1250,-

Sikre deg sesongkort i Sola HK appen!

Med appen kan du enklest sikre deg sesongkort, samt få oversikt på mye annet som skjer i klubben gjennom sesongen.

Her vil man finne få alle billettene til hjemmekampene tilsendt, og disse skannes direkte fra mobilen når du kommer til hallen.

I tillegg kan man også ha oversikt over kampene i REMA 1000 ligaen, stemme på kampens beste spiller, spillerne på A-laget, nyheter fra sola-hk.no og oversikt over alle våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.

Appen kan lastes ned både for iPhone og Android brukere.

Last ned på Appstore her!

Last ned på Google Play her.