Siste kamp før julen ringes inn – Sola
Leah Bratthammer

Siste kamp før julen ringes inn

Kalenderen viser i skrivende stund fem dager til julaften. Før elitelaget får ta en velfortjent juleferie, venter årets siste kamp - når vi møter Storhamar borte tirsdag klokken 18:15.

Hamar-laget har til nå denne sesongen spilt 8 kamper i REMA 1000 ligaen, og står med 5 seire, en uavgjort og to tap. I tillegg deltar de også i Champions League for første gang, og har dermed hatt en travel høstsesong.

Sist vi møtte Storhamar var i sluttspillet sist sesong, hvor de vant i semifinalen. Sist bortekamp var det vi som trakk det lengste strået, så det er ingen tvil om at det kan bli en spennende og fartsfylt kamp tirsdag kveld.

Vi er klare for vår siste kamp i 2022. Det er alltid gøy å måle seg mot de beste, Storhamar spiller denne sesongen i Champions League og har fått mye god matching i løpet av sesongen. Det blir spennende å se på tirsdag hvor vi ligger an i forhold til det nivået.

Steffen Stormo Stegavik

Tirsdagens kamp blir også en «forsmak» på semifinalen i NM som skal spilles i Final8 i februar 2023.
Så det blir spennende å se hvordan lagene ligger an i forhold til hverandre i årets siste kamp i REMA 1000 ligaen.

Se kampen på TV2 Sport 2

Kampen starter som nevnt 18:15, og kan sees på TV2 Sport 2. Trykk her for å komme direkte til kampen, sendingen starter 18:00.