Sikret deg årets julegave? Hva med halvårs kort på Sola sine hjemmekamper? – Sola

Sikret deg årets julegave? Hva med halvårs kort på Sola sine hjemmekamper?

Siste hjemmekamp i REMA 1000 ligaen er spilt i Åsenhallen, og Sola har igjen bevist at de er et lag som ligger i norgestoppen. På nyåret venter flere spennende oppgjør på hjemmebane, og vi har i det siste fått flere henvendelser fra våre fantastiske medlemmer i Solafamilien som ønsker å kjøpe sesongkort.

Vi åpner derfor nå opp for at nettopp DU kan sikre deg fast sete for de resterende kampene etter nyttår, og få med hele 8 spennende kamper i REMA 1000 ligaen hvor Sola igjen skal kjempe for poeng.

Salget er allerede i gang i Sola HK appen!

Årets julegave til deg eller andre som er glade i håndball?

Kjenner du noen som er glade i håndball og Sola, kan du nå sikre dem årets julegave med å kjøpe et sesongkort til dem. Eller kanskje du synes at du selv fortjener en flott gave?

Ved å kjøpe sesongkort vil du få en rabattert pris, i forhold til å kjøpe enkeltbilletter til kampene. Kortet gjelder for hjemmekampene i REMA 1000 ligaen, og ikke eventuelle sluttspillkamper.

Priser for sesongkort våren 2021:

Sesongkort, halv sesong voksen: kr. 950,-
Sesongkort, halv sesong honnør: kr. 490,-
Sesongkort, halv sesong barn: kr. 490,-

Viktig informasjon!

For å sikre deg et sesongkort kjøper du dette i Sola HK appen. Her vil man finne alle billettene til hjemmekampene, og disse skannes direkte fra mobilen når du kommer til hallen.

I tillegg kan man også ha oversikt over kampene i REMA 1000 ligaen, stemme på kampens beste spiller, spillerne på A-laget, nyheter fra sola-hk.no og oversikt over alle våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.

Denne er nå mulig å laste ned både for iPhone og Android brukere.

Last ned på Appstore her!

Last ned på Google Play her.

Sesongkort kan også kjøpes på nett

Camilla, Guro, Pia og Maja håper å se mange av dere på tribunen! Foto: Kenneth McDowell