Sikre deg sesongkort til REMA 1000 ligaen 2021/2022! – Sola

Sikre deg sesongkort til REMA 1000 ligaen 2021/2022!

Det nærmer seg sesongstart, og vi ser frem til en ny fantastisk sesong i eliteserien.
I disse tider er det fortsatt litt usikkerhet knyttet til retningslinjer for arrangement, men vi vil som i fjor starte sesongkortsalget og gi innehaverne prioritet på å få komme på kamp.

Salget er nå startet, og sesongkortet vil kun gjelde for hjemmekamper i REMA 1000 ligaen. NM, Europa League og eventuelle sluttspillkamper kommer utenom.

I REMA 1000 ligaen spiller vi totalt 13 hjemmekamper i løpet av sesongen – og alle disse vil du få inkludert på ditt sesongkort.

Viktig:
Sesongkortet er ikke refunderbart. Om det kommer restriksjoner/endringer fra norske helsemyndigheter vil man ikke få pengene refundert. Om det blir større begrensninger på antall tilskuere på hjemmekamp i Åsenhallen, vil klubben komme ut med mer informasjon om hvordan dette løses slik at det blir mest mulig rettferdig for de som har kjøpt sesongkort.

Kjøper du sesongkort kan du spare over 400,- (voksen) og over 200,- (barn/honnør) istedenfor å kjøpe enkeltbilletter til hver kamp.

Sesongkort kjøper du i Sola Håndball sin egen klubbapp!

Om man ønsker å sikre seg sesongkort til Sola-kampene benytter man Sola
appen. Her vil man finne alle billettene til hjemmekampene, og disse skannes direkte fra mobilen når du kommer til hallen.

I tillegg kan man også ha oversikt over kampene i REMA 1000 ligaen, stemme på kampens beste spiller, spillerne på A-laget, nyheter fra sola-hk.no og oversikt over alle våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.

Denne er nå mulig å laste ned både for iPhone og Android brukere.

Last ned på Appstore her!

Last ned på Google Play her.

Priser for sesongkort 2021/2022:
Sesongkort voksen: kr. 1500,
Sesongkort honnør/student: kr. 750,-
Sesongkort barn: kr. 750,-

Sesongkort kan også kjøpes på nett

Terminlisten for REMA 1000 ligaen 2021/2022 finner du her.