Sesongkortsalget til REMA 1000 ligaen 2020/2021 har åpnet! – Sola
Camilla er klar for ny sesong i REMA 1000 ligaen for Sola. Foto: Siri Forgaard

Sesongkortsalget til REMA 1000 ligaen 2020/2021 har åpnet!

I august starter REMA 1000 ligaen 2020/2021, og det er fortsatt litt uklare retningslinjer med tanke på hvilket antall vi får slippe inn i hallen på kampene.

Allikevel har flere tatt kontakt med oss med tanke på å kjøpe sesongkort til neste sesong – og i den forbindelse har vi bestemt oss for å starte sesongkortsalget for neste sesong i REMA 1000 ligaen.

Pr. nå er det slik at vi kan arrangere kamper for 200 tilskuere – i følge retningslinjene fra norske helsemyndigheter og FHI.

Vi har nå lagt ut for salg et begrenset antall sesongkort. Disse sesongkort innehaverne vil være prioritert selv om vi får lov til å slippe inn ett mindre antall på kampene.

Viktig:
Sesongkortet er ikke refunderbart. Om det kommer restriksjoner/endringer fra norske helsemyndigheter vil man ikke få pengene refundert. Om det blir større begrensninger på antall tilskuere på hjemmekamp i Åsenhallen, vil klubben komme ut med mer informasjon om hvordan dette løses slik at det blir mest mulig rettferdig for de som har kjøpt sesongkort.

Sesongkortet vil ikke gjelde NM og eventuelle sluttspillskamper.

Kjøper du sesongkort kan du spare over 400,- (voksen) og over 200,- (barn/honnør) istedenfor å kjøpe enkeltbilletter til hver kamp.

Sesongkort kjøper du i Sola Håndball sin egen klubbapp!

Sola appen er fra neste sesong den løsningen man nå benytter for billettsalg og sesongkort. Her vil man finne alle billettene til hjemmekampene, og disse skannes direkte fra mobilen når du kommer til hallen.

I tillegg kan man også ha oversikt over kampene i REMA 1000 ligaen, stemme på kampens beste spiller, spillerne på A-laget, nyheter fra sola-hk.no og oversikt over alle våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.

Denne er nå mulig å laste ned både for iPhone og Android brukere.

Last ned på Appstore her!

Last ned på Google Play her.

Priser for sesongkort 2020/2021:
Sesongkort voksen: kr. 1200,
Sesongkort honnør:  kr. 600,-
Sesongkort barn:  kr. 600,-

Sesongkort kan også kjøpes på nett

Terminlisten for REMA 1000 ligaen 2020/2021 finner du her.