Sesongens siste hjemmekamp – Sola

Sesongens siste hjemmekamp

Søndag kveld møtte Sola vestfoldingene Flint Tønsberg til sesongens siste oppgjør på hjemmebane.

Gultrøyene startet sterkt, og scoret tre kjappe mål. Men så slapp Flint til, og holdt ledelsen resten av 1. omgang. Til pause stod stillingen 16-14 til gjestene.

Første del av 2. omgang ble jevn, og etter 13 minutter gikk Sola opp i ledelsen med 20-19. Likevel glapp det for hjemmelaget, og Flint Tønsberg vant til slutt 27-22.

Dette ble Solas siste hjemmekamp i Postenligaen for denne gang. De to siste kampene spilles mot Stabæk 7. april og Tertnes 10. april.

Her kan du lese hva media skrev om kampen:

Sola tapte siste hjemmekamp (solabladet.no)

Kampfakta:
Sola – Flint Tønsberg 22-27 (14-16)
Dommere: Jon Iversen og Harry Stikholmen
Tilskuere: 245

Laget: Andrea Næss (3), Malin Holta (3), Olaug Iren Lode (3), Kristine Gudbrandsen (5), Zulai Aguirre Alegria, Marianne Klepp Andersen, Therese Neverdahl Nordbø (1), Tonje Løland, Sunniva Konstanse Selland (5), Heidi Samuelsen (2), Malene Solheim.