Sesongavslutning J18 – Sola

Sesongavslutning J18

Jenter 18 avsluttet årets sesong med hjemmekamp mot Nærbø søndag 17.03, en kamp som til slutt endte med en overbevisende 32-19 seier.

Laget har denne sesongen vært et samarbeidslag bestående av jenter fra  Sola og Austrått. Dette er en god blanding av jenter født i -94 og -95.

Jentene hadde liten eller ingen kjennskap til hverandre før sesongen startet, og vi var naturlig nok svært spent på utfallet av dette samarbeidet. Underveis i sesongen har laget etablert seg godt, jentene har fungert veldig godt sammen, og lagfølelsen blant jentene har vært fremtredende.

Dette har også gjenspeilet seg i resultatene. Sesongen har endt med 10 seire, 1 uavgjort og kun 3 tap, noe som har gitt laget en fin 3-plass i Regionserien.

Trenere har vært Elmer Jacobsen og Are Domert.