Seiersrekken fortsetter for Sola rekrutt – Sola

Seiersrekken fortsetter for Sola rekrutt

I helgen tok Sola rekrutt turen østover til Skien for to bortekamper mot henholdsvis Gjerpen og Pors.

Laget spilte en god kamp mot Gjerpen, og var skikkelig på fra start. Gjestene ledet hele kampen, og vant til slutt solid med sifrene 19-37.

Kampen mot Pors, en skikkelig toppkamp, var forventet å bli mye tøffere, og det ble den. Sola startet bra og ledet med 2 og 3 mål. Halvveis i første omgang utlignet Pors, men bortelaget kunne gå til pause med 2 måls ledelse. Også i andre omgang fulgte lagene hverandre tett, og Sola fortsatte å stå godt defensivt og Johanna hadde flere gode og viktige redninger bakerst. Til slutt dro rekruttlaget i fra, og vant til slutt 28-32.

Med det fortsetter Sola rekrutt sin seiersrekke, og er så langt ubeseiret i 2. divisjon avdeling 3 med 8 seire av 8 mulige.