Seier mot Kina! – Sola

Seier mot Kina!

Det var klart for romjulskamp mot landslaget til Kina, og ingen tvil om at Sola publikummet igjen var klare for håndballkamp i Åsenhallen. Nærmere 400 tilskuere fant veien og heiet jentene frem til seier.

Dette var også Mika Nurmi sin hjemmedebut som hovedtrener, og det var et heltent Sola laget som entret parketten. Det var ingen tvil om at Sola laget kom best i gang, og det ble en fartsfylt første omgang. Til pause viste måltavlen 17 – 8 til hjemmelaget.

Andre omgang fortsatte som første – og flere av Solajentene markerte seg positivt. Sluttresultatet ble 36 – 16.

Nå gleder vi oss til neste hjemmekamp, og at REMA 1000 ligaen igjen skal starte. Vi møter Tertnes allerede torsdag 2. januar klokken 18:00 i Åsenhallen.

Velkommen til første kamp i 2020!