Securitas er med videre – Sola

Securitas er med videre

Vi er glade for at Securitas ønsker å være med videre. Det er viktig for klubbens satsing i eliteserien å ha gode samarbeidspartnere.

– Vi synes det er kjekt å være med en klubb i utvikling. Sola HK er en klubb som bør være i eliteserien, og vi er glade for at de klarte å holde seg. Det er viktig for regionen å ha elitelag på ulike nivå innen de forskjellige idretter, sier Gert Erik Engelien i Securitas.

Han trekker frem hvor positivt han synes det er at Knut Ove Joa ønsker å jobbe langsiktig med klubben. Joa har et langsiktig mål om at A-laget skal etablere seg på et ålreit nivå i eliteserien.

– Vi opplever at vi ved å være med over lengre tid får en sterkere profilering. Det er bra at navnet vårt også er med på draktene til de aldresbestemte lagene, fordi det er viktig at foreldrene til ungene ser draktene, mener Engelien.

Han forteller at han er godt fornøyd med samarbeidet, og at han opplever å bli hørt på i forhold til ønsker og meninger om sponsornettverket.

– Det er bra for oss å samarbeide med Sola HK fordi vårt navn blir synlig, og fordi vi får en styrket relasjon til det øvrige næringsliv, avslutter Engelien.