Sandnes Sparebank Cup 2012 – Sola

Sandnes Sparebank Cup 2012

Søndag kveld 16. september avsluttet Sola J-16 årets turnering med seier over Ålgård i finalen.

Da hadde vi avviklet 86 kamper i aktivitetsklassene gutter og jenter 9-11 år, og 267 kamper med tabeller og sluttspill for jenter og gutter 12-16 år. Totalt 353 kamper spilt. Totalt 4386 mål ble scoret i de 267 kampene i 12- 16 årsklassene. 9 A-finaler og 7 B-finaler ble spilt. Sola Håndball ble beste klubb, med 3 A-finalevinnere og 1 B-finalevinner. Gledelig at 6 forskjellige klubber vant A-finaler, og i de 7 B-finalene var alle vinnerlagene fra ulike klubber! Det var i alt 13 tilreisende lag med i turneringen, fra nord-fylket og Bergens-området, og fra Sørlandet.

Turneringsledelsen ønsker å takke alle medhjelpere i turneringen, nok et år har dere vist en fantastisk innsats som resulterte i et godt arrangement, og en kjekk turnering. Ingen nevnt og ingen glemt, dere er alle like viktige brikker i det store puslespillet som syr turneringen sammen!

Neste år blir vi enda bedre- det er vårt mål! Planleggingen starter allerede denne uken!