#Rettopp – Sola

#Rettopp

#RETTOPP

Vil DU bli med på fest?

Bli med oss å hjelpe A-Lagsdamene våre #RETTOPP til Eliteserien på første forsøk.

Sola Håndballklubb kjører i disse dager en kampanje for å skaffe mer støtte til satsingen mot opprykk til Eliteserien for A-laget, nytt utstyr for alle klubbens medlemmer, og enda større satsing på talentutvikling i barne- og ungdoms avdelingen.

Kampanjen gir i tillegg direkte støtte til lagene som skaffer klubben nye samarbeidspartnere og sponsorer. Deler av midlene tilfaller det enkelte lag og blir øremerket utstyr og turneringer for alle spillerne på laget.

Sola Håndballklubb har mange typer samarbeidsmodeller, en stor Nettverksfamilie, og plass til mange flere samarbeidspartnere.

Klubben ønsker å kunne gjøre mer for alle medlemmene våre, og dette er DIN mulighet til å hjelpe både klubben og enkelt lag.

Kjenner du noen som kan bidra? Kanskje er det nettopp du, eller din bedrift?

Kontakt John Harald Kåsen på telefon 90778605 eller email: info@sola-hk.no, så får vi til noe 🙂

Festen blir i Åsenhallen, og du er herved invitert.

Og for en fest det skal bli!

#rettopp

Foto: Kenneth McDowell