Rekruttlaget klart for sluttspill i Lerøyserien til helgen – Sola

Rekruttlaget klart for sluttspill i Lerøyserien til helgen

Lerøyserien er et nasjonalt spilletilbud for lag i klassene jenter og gutter 18 år. Det spilles kvalifiseringer, fire runder og et nasjonalt sluttspill. I helgen er det duket for sluttspill i Lerøyserien i Drammen og Solas rekruttjenter har også i år tatt seg til dit og spiller lørdag kvartfinale mot Åsane.

Hvert av lagene i Lerøyserien har spilt åtte kamper hittil i sesongen, og åtte lag har tatt seg til sluttspillet som holdes i Drammenshallen. Se kampoppsett for finalehelgen her. Solas rekruttjenter gleder seg til god matching mot de beste lagene i landet for J-18.

Rekruttjentene har hatt en god sesong hvor de endte på 3.plass i 2. og 3. divisjon samt er blant de 8 beste lagene i landet i J18.

«Vi har trent godt de siste ukene fram mot Lerøy sluttspillet og stiller godt forberedt. Jentene er klare til å møte Åsane i første kamp på lørdag. De skal gi alt!»

Kampen mot Åsane starter 09.30. Kampen vises på MyGame.