Profilbilder og lagbilde for årets sesong i boks! – Sola

Profilbilder og lagbilde for årets sesong i boks!

Ett sikkert tegn på at det nærmer seg sesongstart er når troppen samles for å ta det offisielle lagbilde og profilbilder!

For 3. år på rad stiller vår faste klubb fotograf Kenneth McDowell i Dowell Photo opp, og rigger til eget fotostudio i VIP rommet i Åsenhallen.

Fotograferingen er også første gang jentene får se årets drakter ferdig trykket – og tradisjonen tro spiller laget også i år i Hummel!

Det er i skrivende stund kun 30 dager til vi møter Vipers i vår første hjemmekamp i REMA 1000 ligaen! Laget er godt i gang med treninger, og det er god stemning i troppen.

Grunnet Covid-19 og egne regler for arrangement vil det ikke være mulig med flere enn 200 personer på kampen i Åsenhallen. Vi kommer tilbake med mer informasjon om gjennomførelse av kamp etterhvert.

Det som er sikkert er at oppgjøret mot Vipers vil bli TV-kamp på TV2, og har kampstart klokken 18:15.

Vi gleder oss til ny sesong!