Perfekt start for rekrutt jentene i 1. runde Lerøy – Sola

Perfekt start for rekrutt jentene i 1. runde Lerøy

Lerøyserien startet opp i helgen, og Sola rekrutt var klar for 1. runde i Oslo. Serien spilles med fire runder, og til slutt et nasjonalt sluttspill.

Jentene var litt spente og nervøs før de første kampene i årets serie.
Første motstander var Bækkelaget , med kampstart kl. 10.00 lørdag morgen. Laget brukte litt tid på å komme i gang så tidlig om morgenen. Men med godt keeperspill fra start våknet alle jentene tilslutt og vi vant 13-31.

Senere på dagen var det klart for dagens andre kamp, mot Fyllingen. Jentene hadde fått en god lunsj og var klar. Med veldig bra forsvarsspill, løsnet det framover. Sola rekrutt spilte en god kamp og vant 39-19. To gode seire, 4 poeng med hjem til Sola og en god start på Lerøyserien.

Neste runde spilles 20. januar, hvor vi skal møte Reistad og Byåsen på bortebane.