Bli med i Nettverksfamilien – Sola

Bli med i Nettverksfamilien

Sola Håndball er en breddeklubb for alle – og stiller lag fra mini til 18 årslag, og har regionens beste damelag i Eliteserien. På senior nivå har man i tillegg til A-laget et rekruttlag som spiller i 3 divisjon.

Som en del av å ta ansvar for rekruttering og fokus på idrettsglede arrangerer Sola HK regionens største turnering årlig for barn og unge årlig med over 2300 unge håndballspillere i september – Sandnes Sparebank cup.

Sola HK sine grunnleggende verdier er: MOT – GLEDE – SAMHOLD, og skal være en god arena for læring om hvordan en både bygger og presterer i gode team fra tidlig alder. Håndballgruppen skal markere seg positivt, og alle med tilknytning til Sola HK skal være ambassadører for klubben og håndballsporten.

Klubben består i dag av rett i overkant av 500 medlemmer, i tillegg til i underkant av 100 trenere/oppmenn/oppmødre. Klubben disponerer Åsenhallen, sentralt plassert rundt idrettsanleggene på Sola. Profilering i Åsenhallen er godt synlig – vi har høy aktivitet, og med i overkant av 150 000 besøkende hvert år er det en av de best besøkte hallene i regionen.

Samarbeidsnettverket – Nettverksfamilien – er i dag over 70 samarbeidspartnere, og vi ønsker å legge til rette for relasjonsbygging, kundepleie og profilering – slik at vi sammen oppnår et langvarig samarbeid. Se våre samarbeidspartnere her.

I tillegg til hjemmekamper i Åsenhallen vil vi skape flere samlingsplasser for Nettverksfamilien. Slik ønsker vi å engasjere og involvere våre samarbeidspartnere så vi er med på  å legge til rette for at det gjøres med business i nettverket, på tvers av bransjer – og at det legges til rette for relasjonsbygging. Slike nettverksarrangement er blant annet Kick Off, frokosttreff og mer uformelle samlinger.

Se her for mer informasjon om å bli med i Nettverksfamilien!

Du kan også kontakte Siri Forgaard, salgs & markedssjef på telefon 45 25 79 51 eller e-post siri@sola-hk.no