På søndag starter gruppespillet i European League – Sola

På søndag starter gruppespillet i European League

På førstkommende søndag starter gruppespillet i EHF European League, hvor vi i første runde møter det kroatiske laget HC Lokomotiva Zagreb i Stavanger Idrettshall. En ny historisk milepæl for Sola-laget, og en kick start på noen travle uker for troppen fremover!

Kampen starter klokken 14:00, og kan sees på Viasat 4

Kampstart var opprinnelig klokken 16:00, men er fremskyndet med to klokketimer – og det betyr at kampstart er klokken 14:00. For de 50 heldige tilskuerne som har skaffet seg billett vil døren åpne klokken 13:00.

Inngang vil være på siden av Stavanger Idrettshall, mellom hallen og parkeringshuset.

Vi håper mange blir med og heier hjemmefra!

Grunnet restriksjoner i forhold til publikum blir det dessverre ikke den håndballfesten vi skulle ha på søndag. Men vi håper at alle i Solafamilien som ikke har skaffet seg billett rigger seg til foran TV’en og heier oss frem.

Kampen blir vist på Viasat 4 og Viaplay (Viaplay krever abonnement).

Søndag går vi for mer jubel i Europa! Foto: Kenneth McDowell