På kamp tar vi sammen ett krafttak mot kreft! – Sola

På kamp tar vi sammen ett krafttak mot kreft!

Kveldens kamp mot Romerike Ravens er ekstra viktig.
Ikke bare kjemper vi for to nye poeng og fortsatt medaljekamp.
I dag kjemper vi også en viktig kamp sammen med Kreftforeningen.

Alle blir vi rammet av kreft en gang i livet. Enten om vi får kreft selv, eller noen nær oss får kreft.
Heldigvis er det gode muligheter for å overlever. 3 av 4 overlever kreft i dag. Det kan vi takke forskningen for.

Bli med å ta et krafttak mot kreft sammen med oss!

I dag ønsker Sola HK å gjøre en ekstra innsats for det viktige arbeidet Kreftforeningen gjør i kreftsaken, og vi inviterer og håper at flere i Solafamilien vil være med.

Vi vil samle inn penger til Kreftforeningen, slik at enda flere kan overleve kreft.
Alle inntektene fra kiosken går i dag til Kreftforeningens kampanje Krafttak mot kreft – så vi oppfordrer alle til å unne seg en lapp eller sjokolade ekstra i dag – med visshet om at pengene går til et godt formål.

I tillegg vil Kreftforeningen være tilstede på kampen, med stand hvor dere også kan bidra ved å vippse til nummer 491071. Kanskje er det noen spesielle dere vil vippse for i årets aksjon?

Kanskje det er du som vinner signert Sola-drakt?

Alle som bidrar til årets aksjon, er med i trekningen av en signert Sola-drakt og en signert håndball. Vinnerne trekkes fredag 11. mars på formiddagen.