Ønsker du å ta med laget ditt på Solakamp? – Sola

Ønsker du å ta med laget ditt på Solakamp?

Kom og hei oss frem på en av de kommende hjemmekampene i Åsenhallen og få en sosial og gøy kveld for hele laget på kjøpet!

Vi er så heldig som bor i en region som har mange engasjerte håndballspillere i alle aldre, og ingenting er kjekkere enn når vi har mange lag på kampene våre. Nå åpner vi for at ditt lag kan sikre seg klubb-billetter til våre kamper før jul.

Klubb-billetter tilgjengelig på flere kamper

Med klubb-billetter får ditt lag sitte samlet og se Sola spille i REMA 1000-ligaen eller i kvalifiseringskamp til Europaligaen!

Nå kan ditt lag sikre seg billett til kamp i REMA 1000-ligaen enten mot Molde den 1. november kl. 18.15 eller mot Romerike Ravens 15. november, kl. 18.00.

12 november skal vi igjen måle krefter mot lag fra Europa, og møter spanske Super Amara Bera Bera. Da ønsker vi å se mange klubber fra regionen på tribunen. Kampstart for 3. kvalifiseringsrunde er kl. 18 i Åsenhallen. Vi trenger dere på tribunen for å få et godt resultat før returoppgjøret i Spania uken etterpå.

Slik kjøpes klubb-billetter

Det er tilgjengelige klubb-billetter på alle våre tre kamper før jul, men vi anbefaler å være tidlig ute for å sikre seg best mulig billetter og samlet.

Billetter må bestilles og betales via VIPPS av en kontaktperson, og sendes deretter til samme person pr. mail eller i Sola HK-appen. Prisen for klubb-billetter er 50,- pr. billett og prisen gjelder for barn samt 2 lagledere. Voksne som ønsker å gå på kamp utover dette kjøper ord. billetter i appen.

Send en e-post til sara@sola-hk.no med din forespørsel. Husk å send hvilken kamp det gjelder, antall billetter og telefonnummer til kontaktperson som vi kan ringe til.