Ønsker du å bidra til utvikling av Sola HK? – Sola

Ønsker du å bidra til utvikling av Sola HK?

Tirsdag 22. mars skal det avholdes årsmøte i Sola HK. I den forbindelse jobber valgkomiteen med aktuelle kandidater som ønsker å bidra i styret.

Har du lyst å være med å bidra til utvikling av klubben, og være med på den spennende reisen vi er i gang med?

Sola Håndball er en breddeklubb for alle, med over 500 medlemmer – totalt 24 lag fra mini (5 år) til 18 årslag, og har regionens beste damelag som spiller i REMA 1000 ligaen og er klare for kvartfinale i Europaligaen.

Vi liker og definere oss som Solafamilien, og det forplikter – da vi skal jobbe for at alle føler seg som en del av oss, får et godt aktivitetstilbud og gir glede og samhold i hverdagen. Alle skal opptre etter våre 3 verdier: GLEDE – MOT – SAMHOLD.

Kontakt leder i valgkomiteen Svein Ove Svendsen, telefon nummer 97479577 eller e-post svein.ove.svendsen2@lyse.net for en nærmere prat.