Ny spiller fra rekruttlaget får sin debut i A-troppen! – Sola

Ny spiller fra rekruttlaget får sin debut i A-troppen!

Før cupkampen mot Bærum i oktober fikk Elise Haaland sin debut i årets A-lagstropp.

Nå er det klart for at en ny spiller fra rekruttlaget får sin debut i A-lagstroppen i morgendagens kamp mot Larvik i Åsenhallen. Arbeidet til Steffen og Kjetil med å rekruttere spillere fra egen klubb fortsetter, og denne gang er det Malin Iversen som er klar til kamp.

Malin er også 2003 modell, og spiller på Sola U-20. I fjor var hun med på Sola sitt Bringlag, som ledet sin gruppe når turneringen ble avlyst grunnet korona i mars. Hun er en bakspiller som har vist sin skuddkraft i juniorserien nå i høst.

Steffen sier følgende om Malin;

Malin har hatt flere gode kamper i juniorserien nå i høst. Den siste tiden har hun vært med på A-lags treningene, og der har hun vist at hun har lyst å gjøre jobben og ta stegene som trengs for å bli en fremtidig elite spiller.

Vi gleder oss til å ha Malin med i morgen på årets siste hjemmekamp i REMA 1000 ligaen.

Foto: Kenneth McDowell

FORTSATT LEDIGE BILLETTER I SOLA HK APPEN!

Det er kun ett fåtall ledige billetter til morgendagens kamp mot Larvik – billettene kjøpes i Sola HK appen.

Pris pr. billett er kr. 150,- for voksen, og kr. 75,- for barn/honnør og billett MÅ kjøpes i forkant. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

Alle tilskuere må ha gyldig billett for å komme inn.

PS! Det er kun mulig å kjøpe en billett pr. billettbruker.

Om barna er for unge til å ha Sola HK app på egen telefon må dere lage egen bruker til barna på nett: solah-woow.no