Ny samarbeidspartner – Sola

Ny samarbeidspartner

Vi har fått TS Stangeland med på laget. Sola HK ønsker Stangeland gruppen velkommen til klubben.

– Vi valgte å inngå et samarbeid med Sola HK fordi det er Sola, og jeg er stolt av å være fra Sola. Den andre grunnen er at jeg kjenner John Harald Kåsen fra travbanen, og har sett hva han har gjort der. Jeg har stor tro på Kåsen, og ønsker å støtte ham fordi jeg setter pris på hans engasjement, forteller Olav Stangeland, administrerende direktør i TS Stangeland.

Stangeland forteller at han ikke er sportsinteressert, men synes Sola HK er viktig for kommunen.

– Det er utrolig viktig for Sola kommune å ha et elitelag i damehåndball. Det er jo det eneste elitelaget i hele regionen, sier Stangeland.

– Vi må være med litt alle veier. Nå har vi gått ut av Viking, og da synes vi det er naturlig å gå inn i Sola, avslutter Stangeland.

John Harald Kåsen forteller at det er viktig for klubben å knytte til seg dyktige samarbeidspartnere, og at han er svært glad for å ha fått med TS Stangeland på laget.

– Vi ønsker å klatre på tabellen neste sesong, og da er det viktig at folk støtter oss. Det er derfor ekstra hyggelig at Olav og TS har tro på oss. Vi ser frem til et fremtidig samarbeid, sier Kåsen.