Ny dato og innkalling til årsmøte i Sola HK 16. juni – Sola

Ny dato og innkalling til årsmøte i Sola HK 16. juni

Til medlemmene i Sola Håndballklubb
13.05.2020, Sola

Styret innkaller herved til årsmøte 2019 i Sola Håndballklubb.
Ettersom det er kommet nye retningslinjer fra FHI på hvordan klubben kan avholde arrangementer, så har vi nå fått mulighet for å gjennomføre det tidligere planlagte årsmøte før sommeren.

Ny dato for årsmøtet er 16. juni klokken 19:00 på i Åsenhallen.

Etter forskriftene og anbefalingene fra Helsedirektoratet og FHI vil det være obligatorisk å melde seg på årsmøtet i forkant. Sola HK er offentlig arrangør, og skal ha oversikt over hvem som er tilstede.

Dette er fordi man skal kunne sikre rask smittesporing om det skulle bli nødvendig, og for å ha en ansvarlig for at rådene om avstand og smittevern følges.

Følgende hovedprinsipper gjelder:
1. Er du syk, hold deg hjemme. Det samme gjelder om man er i karantene.
2. God hånd og hostehygiene skal praktiseres. Alle vasker hender når de kommer, og når de forlater hallen.
3. Hold minst en meter avstand.

Meld deg på årsmøtet her.

Frist for påmelding er satt til fredag 12. juni.

Oversikt over Valgkomiteens innstillinger og de gjeldende dokumenter til årsmøtet er tilgjengelige her:

Valgkomiteens innstillinger.