Ny dato for utsatt Europaliga-kamp mot Zagreb klar! – Sola

Ny dato for utsatt Europaliga-kamp mot Zagreb klar!

Grunnet covid-smitte hos HC Lokomotiva Zagreb ble kampen i gruppe A som skulle bli spilt søndag 9. januar utsatt. Nå er ny dato klar - og oppgjøret skal spilles lørdag 29. januar klokken 16:00 i Stavanger Idrettshall.

De 50 publikummere som hadde billett til oppgjøret søndag 9. januar beholder sine billetter til ny dato, også håper vi at det kan bli mulig å få enda flere tilskuere til 29. januar. Det vil vi komme tilbake til når regjeringen oppdaterer de nasjonale retningslinjene i slutten av uken.

Foreløpig har vi ikke mottatt informasjon fra EHF vedrørende om og eventuelt hvor kampen vil bli sendt på TV.

Førstkommende lørdag møter vi Bescanon i gruppe A

Laget setter seg på flyet sørover til Frankrike fredag morgen.
Lørdag er det endelig klar for vår første kamp i Europaligaen, når vi møter det franske laget Bescanon.

Kampstart er klokken 18:00, og kampen kan man se på Viaplay (krever abo.)

Foto: Kenneth McDowell