Neste stopp – Sørlandet og Bamsekamp – Sola

Neste stopp – Sørlandet og Bamsekamp

Bortekamp i Aquarama er alltid en vanskelig oppgave, og det blir ikke enkelt å møte Vipers som etter 16 spilte kamper i REMA 1000 ligaen fortsatt står ubeseiret. Men vi har også levert gode resultater både i den nasjonale ligaen, og i Europaligaen i 2024 og skal ta utfordringen på strak arm.

Og det er ikke bare en kamp mellom laget på 1. plass og laget på 3. plass i REMA 1000 ligaen. Vår felles samarbeidspartner McDonalds er nemlig kampsponsor, og oppgjøret er også Bamsekamp.

Bamsekampen er virkelig en kamp for barna, og innebærer at det i pausen kastes ut bamser på banen fra publikum. Disse samles inn, og gis til Stine Sofies stiftelse som McDonalds har ett godt og viktig samarbeid med. I forkant av kamp og i pausen kan publikum delta på konkurranser og få gratis ansiktsmaling i foajeen. McDonalds og Stine Sofies Stiftelse vil være tilstede.

Til alle som kommer på kamp – husk å ta med en bamse som dere kan donere til et flott formål.

Vi skal nå inn i en uke med mange viktige kamper, og flere reisedager til bortekamper mot CSM Targu Jiu og Motherson Mosonmagyarovari i Europaligaen. Laget reiser til Sørlandet uten press på seg, og vi møter ett lag som i den siste tiden har spilt sin beste håndball både i Champions League og nasjonal serie. Men det blir kjekt å måle seg mot de beste i verden som alltid.

Steffen Stormo Stegavik

Se kampen på TV2 Sport 2 – om du ikke kan få den med deg live i Aquarama

Om du er i Kristiansand-området håper vi å se deg på tribunen for å heie på oss. Billetter til kampen finner du på www.vipers.no

Om du ikke har sjansen å se kampen live, kan du se den på TV2 Sport 2 fra klokken 18:00. Kampstart er klokken 18:15.
Trykk her for å komme direkte til sendingen.