Nå vil vi tilbake på seierssporet – Sola

Nå vil vi tilbake på seierssporet

I morgen onsdag tar vi i mot Follo til hjemmekamp i REMA 1000 ligaen. I tillegg får vi også gleden av å ønske Guro Berland Husebø tilbake til Åsenhallen, som etter flere sesonger i gul drakt meldte overgang til Follo i forkant av årets sesong.

Follo har i de siste sesongene levert godt i første divisjon, men hatt større utfordringer når de har spilt i den øverste ligaen. I årets sesong står de etter halvspilt med 3 seire, men har flere sterke resultater i de kampene som har endt uten poeng. I REMA 1000 ligaen denne sesongen har det vist seg at alle lag kan slå alle, og for vår del blir onsdagens kamp viktig for å få godfølelse inn mot helgens Europaliga.

Laget gleder seg til igjen å spille hjemme i Åsenhallen – og skal kjempe for nye poeng. Nå vil vi ha deg med oss på tribunen, og være med å skape den fantastiske stemningen som gir spillerne ekstra energi i kampen.

Billettsalget er godt i gang – kom på kamp!

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no.
Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

PRISER:

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser. Det er ikke klubb-billetter til denne kampen.

Voksen: kr. 180,-
Honnør: kr. 125,-
Barn/student: kr. 95,-

Familie-billetter (med rabattert pris):
Familie-billett (1 voksen + 1 barn): 250,-
Familie-billett (1 voksen + 2 barn): 350,-