Nå starter innspurten på REMA 1000 ligaen – Sola

Nå starter innspurten på REMA 1000 ligaen

Etter totalt 15 kamper på årets første åtte uker, er det ingen tvil om at spillerne og trenerteamet har hatt godt av litt roligere dager etter NM-sølvet i Final8. Denne uken smeller sesongen i gang igjen, og første kamp på planen er borte mot Volda.

Laget fra Møre og Romsdal har hatt en tøff debut-sesong i REMA 1000 ligaen, og ligger på 12. plass – sist med fire poeng etter seier mot Tertnes og Fredrikstad tidligere i sesongen. Sist vi møtte dem i Åsenhallen vant vi med sifrene 25-18.

Det er derimot ingen enkel bortekamp som venter Sola-laget på onsdag. Flere lag i REMA 1000 ligaen har hatt tøffe møter med Volda Campus Sparebank1 Arena – og et svært entusiastisk hjemmepublikum. Det er kun Vipers som har bedre snitt på sine hjemmekamper i årets sesong, så Volda har god støtte fra tribunen.

Med andre ord, vi skal komme skjerpet, fokusert og klar til kamp. Det kjempes om to svært viktige poeng, for at vi skal holde oss på medaljeplass. Larvik og Molde ligger per dags dato kun ett poeng bak oss, og disse lagene møtes til kamp også onsdag kveld.

Se kampen på TV2 Play

Oppgjøret onsdag har kampstart klokken 19:00 førstkommende onsdag.

Kampen kan du selvsagt se på TV2 Play, som har sendestart 18:50. Direkte link finner du her.